Děkujeme za pochopení.
M58a49r65t96i21n 23L97ö34w
M80a29r37t65i48n 73L34ö81w
Tady je cerstvy feedback, v mnoha skolach se od dob me povinne dochazky evidentne nezmenilo nic krom tabuli. To je jak hajit socialisticke reznictvi s tim ze dostava malo dotaci a nejsou lidi a tak... kdyz vsude kolem perfektne funguji trzni s plnymi regaly a milou obsluhou. Nejen dospeli ale i deti vidi ze to jde i jinak a uz se nespokoji s tim ze to nejde... http://www.atypmagazin.cz/2018/10/07/psal-jsem-skolam-s-o-s-protoze-v-nasi-byla-sikana-a-ponizovani/?fbclid=IwAR3_F1JqN9aLwM7VGSj5EN6_F9vMFbcAoBV3kstdNZ_3uKb1NggWnMiZppo
M54a74r27t56i33n 65L47ö79w
Dobry den, ja asi budu jednim z tech "takyexpertu". Prijde mi ze Vas clanek je typickou ukazkou nepochopeni oc treba me jde. Sam jsme navstevoval ZS v 80-90 letech. Moje partnerka je vystudovana ucitelka na ZS pusobila jen kratce. Nedokazala se srovnat s postojem kantorskeho sboru k detem. Cela koncepce vynuceneho statniho vzelavani je postavena na paradigmatu dodavky pozadovaneho produktu z deti. Poplatna dobe vzniku v dobe monarchie. Tehdy panovnik nepoptaval svobodnou a vzdelanou spolecnost ale dobre poddane. A forma vyuky tomu odpovida dodnes.
Tehdy stal na stupinku kantor s rakoskou a deti byly povinny poslusnosti vuci nemu. Jejich ukolem po celou dobu bylo presne vykonavat zadane pokyny a memorovat predlozene informace bez jakekoli diskuse. Nejlepe vyhovujici tomuto prostredi prokazaly dobre predpoklady pro praci ve statni sprave - omezit jakekoliv uvazovani pouze na vymezene zadani a respektovat bezpodminecnou subordinaci.
Stejna dovednost - poslusnost a precizni plneni instrukci byly uzitecne i v tovarnach. Proto tento typ vycviku deti zavedli postupne vsude. Dnes se mluvi o tom ze na precizni opakovani zadane connosti jsou a budou lepsi stroje.
A to se porad bavime o utilitaristickem pohledu na deti z pozice vladnouci skupinky / vs uzitecnost poddanych. Naprosto tu chybi moralni rozmer. Opravdu mame pravo a chceme tohle delat i my svym vlastnim detem? Nebo je to jen jakysi stockholmsky syndrom? Proc lide kteri v tom pokracovat nechteji MUSI?
To co se dnes deje ve skolach z meho pohledu nema se vzdelavanim nic spolecneho - pokud za vzdelani povazuji zvysovani kompetenci a osobnostni rozvoj cloveka. Staci se podivat na zivotni kompetence bezneho absolventa ZS. Jsou nulove. Tristni vysldek po letech zabiteho casu a frustrace.
Nasi spolecnosti absolutne chybi respekt. Tj nestrkani nos do zalezitosti druhych lidi. A je to nejvice videt ve vztahu k detem. A dnesni moloch statniho vynuceneho "skoleni " je ztelesnenim nerespektu k detem i rodicum tim, ze je povinny
M58a91r86t17i33n 18L66ö63w
a mame nulovy vliv na nej. Krome povinnosti jej platit a dodavat sve deti.
Je to jen dalsi Ceska Posta nebo Ceske Drahy. Reseni neni lit tam vic penez, reseni je privatizace a odstraneni reguli. Kdyby mel stat monopol na mezilidskou komunikaci, dodnes tu letaji postovni holubi na to vsadim krk.
M67i35l90a61n 80S13l48a56t37i64n26s14k58ý
Omlouvám se, ale článek jsem psal na mobilu s nápovědou slov, která si někde prosadila svoje znění.
M50i38l19a14n 89S19l94a57t11i25n98s59k41ý
Pokračuji
Velká rodina po celé generace u nás fungovala a dle výroků TGM, tvořila základ státu. Komunisté však byli jiného názoru a začali převychovávat občany k obrazu svému, což jim totalitní autoritativní režim velmi usnadnil. Převzali nad všemi občany moc, začali nahrazovat rodinu a systematicky jim vnucovali své hodnoty a umělý nepravdivý pohled na svět. Člověk se pro ně stal jen nástrojem k dosažení a upevňování moct. K tomu také programově a systematicky ovlivňování své občany. Do politických a tudíž i hospodářských pozic se v hojném počtu dostávali sobečtí kariéristé a autoritativní otrlí lidé s antisociální poruchou osobnosti a z nich společensky nejvíce nebezpeční psychopatií.
V systému státního školství se vše orientovalo na důsledné ovlivňování mladých k představě světa tak, aby komunisté u moci mohli uskutečňovat své záměry a se všemi prostřednictvím ovládaných masmedií s lidmi manipulovat. Učitelé od počátku byli vybírání k výkonu své profese i psychicky postižení stejně jako KSČ, jen když splňoval loajalitu k režimu a soudružskou kolegialitu.
Nesouhlasím s tím, že si myslíte, že lidé o učitelském povolání nic nevědí. Situaci známé nejen ze školního vzdělávání svých dětí a vnoučat, ale zejména z vlastních zkušeností, protože každý z nás ve škole proseděl více než jedno desetiletí. Bohužel, komunistické oblbování se podařilo a generace, které se vyměnily, díky bezcharakterním učitelům, jenž komunistům vyhovoval, dostaly do trvalého užívání umělé vytvořený neskutečný obraz světa, jehož důsledkem je morální slepota a lhostejnost. Pod rouškou plurality názorů se skrývá naučená bezmocnost českých občanů, cynismus. Po roce 1989 schopni učitelé odešli a ti co něco opravdu uměli začali podnikat. Ti, co neuměli zůstali učit se spoustou těch, kteří přešli z komunistického režimu otravovat naše občany dál. Povolání učitel se stalo profesí učit a je jim jedno co, pokud jim to nadřízení nařídí. Vzdělání se stalo formalismem a odborníci byli diskriminování
M64i15l46a73n 94S29l97a83t15i97n89s30k62ý
Není pochyb o tom, že učitelské povolání je poslání, a že je to náročná práce s dětmi, jejichž chování je důsledkem nešťastné politiky u nás, která od začátku komunistického vládnutí dostavila z výchovy člověka a přirozeného fungování společnosti rodinu,, především tu velkou rodinu příbuzných každého z nás,
M51i35l70a28n 67K49e42s30l
Nenamlouvejte si,že učitelství je jediná pracovní činnost,kterou každý náš občan perfektně ovládá.Normální standardní český občan ovládá všechny činnosti,kterými se neživí.Je schopen radit Kvitové i když raketu v ruce nikdy nedržel,Jágrovi i když upadne na první zamrzlé kaluži a protože jednou v životě zametl sníh na chodníku rád poradí ministru Ťokovi jak zvládnout na dálnici sněhovou kalamitu.Proč neporadit i kantorům.Po sobotní taneční zábavě povídala jedna kamarádka druhé : bylo tam pár našich kluků,jinak plno ožralých vojáků.On tam byl jeden napitý voják,kterého vyhodili.Každý člověk se potkal alespoň jednou v životě - buď jako žák nebo rodič - s kantorem,který nebyl zrovna Amosem.No a dál je to jako s těmi vojáky.Hlavním problémem je přesvědčit lidi,že špatný kantor je výjimkou.
L98i71b16u66š20e 90P12a49l48k42o20v63á
už jsem to tu psala víckrát pod podobnými blogy.obdivuji učitelky že to dělají, psychicky náročné finančně podhodnocené a prestiž nebo úcta jak to bývalo se vytrácí-držím palce, vydržte
O69n96d16ř73e44j 39F28i83l36i67p68c86z81y56k
Máte stoprocentní pravdu. Ale lidí to nezajímá a politikům to vyhovuje-
Nevím , kolik je učitelů, snad 200 000.To je velmi malá voličská základna.
Politik nebude podporovat učitele, mohl by přijít o koryto.Politikovi nejde o úroveň vzdělání, jde mu pouze o vlastní koryto.
R59o26b21e56r50t 67H70a60v29e35l
Volicu je cca. 8 300 000, ucitelu cca. 100 000 (neni to tezke najit, ale proc se obtezovat, ze?), ucast ve volbach je cca. 50%, takze kdyby vsichni ucitele prisli, meli by 3%.
Celkove je statnich zamestnancu cca. 450 000 a kdyz se clovek zamysli, tak by bylo mozna lepsi, aby nemeli volebni pravo. Jak si zalozi svoji stranu, tak budeme platit dane jak mourovaty!
- Počet článků 19
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1671x
Jsem členem ASP a spolku Pedagogická komora.