Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Učme se zpomalit a zastavit se.:-)

0 0
možnosti

Sice krátce, ale o to výstižněji napsané - karma. R^

0 0
možnosti
Foto

Učit na dálku je fuška. Vyrábím elektronické pracovní listy, snažím se studentů stahovat z internetu různé studijní materiály, denně mi od nich chodí asi padesát mailů s vypracovanými úkoly. A na závěr dne zjistím, že jsem strávila více hodin online, než bych bývala vyučovala ve škole.

Úplně mi mluvíte z duše.R^

4 0
možnosti

Mým vnoučatům, učitelé akorát zadávají úkoly a celá práce s výukou je na nás.

2 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1671x
Působím ve školství, především ve speciálním. Snažím se o nápravu věcí ohledně speciálního školství, sleduji informace, píšu, pracuji. Zatím mě optimismus neopustil.

Jsem členem ASP a spolku Pedagogická komora.

Seznam rubrik