Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dnes vstoupím do diskuse. To není pláč, kdepak. To je normální reakce na již několikátý přečtený článek nebo post na FB, jak se doma flákáme a jak se nám nechce do školy. Mám taky právo se nějak bránit. Nijak nepodceňuji další profese nebo to, že někdo teď nemá plat. opravdu jsem dost vnímavý člověk, koneckonců, nejsme jen učitelská rodina. Chtěla jsem ukázat, že dělám a dělají i kolegové. Ano, jinak. Tak jako jinak teď pracuje můj zubař, nebo obvodní lékař. nebo jak pracují úředníci na městském úřadě. Všichni děláme. Nejme jen vidět v reálu. Nás vidí naše děti - tedy žáci.

2 1
možnosti

Na práci učitele jsou třeba podmínky ve formálním vzdělání. A to každý nesplňuje.

1 0
možnosti
Foto

Hezký pláč, ale na úplně blbým hrobě. No zkusila jste to.

2 4
možnosti

Chápu Vás, ale na bebicka teď není zrovna doba. Vy máte jistý plat, ale je nemálo těch, kteří museli zavřít živnost a od státu možná dostanou jednorázové 25 tis. Na stížnosti není dobrá doba. Bohužel.

4 0
možnosti

Kdybys měl teď doma školáky, mluvil bys jinak.

Raději bych šla za kasu do supermarketu, než učit tu "sběř".;-D

0 1
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1671x
Působím ve školství, především ve speciálním. Snažím se o nápravu věcí ohledně speciálního školství, sleduji informace, píšu, pracuji. Zatím mě optimismus neopustil.

Jsem členem ASP a spolku Pedagogická komora.

Seznam rubrik