Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

já jako rodič zastávám názor, že druhé pololetí by hodnoceno nemělo být vůbec. my jsme konkrétně v únoru měli prázdniny a lyžák, tedy ve většině předmětů do druhého pololetí naprosté minimum známek. "Výuka" on line formou probíhá chaoticky a roztříštěně...kdy ne každá škola, ale i každý učitel v rámci jedné školy nebo třídy to dělá po svém. Ano, chápu, že školy byly hozeny do vody a měly ze dne na den vymyslet systém. Ale stejně tak by měly školy pochopit, že ve stejné situaci jsou i žáci a rodiče. Výuka stylem "na googlu si stáhněte aplikaci, tam si zřiďte účet a registraci" je velmi nestandardní řešení. Ne, pro přijetí žáka na základní školu pořád ještě není podmínkou mít doma internet, případně si na něm platit aplikace. Tedy cokoliv, co žáci v současné době on line dělají, je na bázi dobré vůle a dobrovolnosti. Nebo situace, že žáci dělaji z domova nějaký test...to je jako zadat test ve třídě a odejít z učebny. někdo to dělá sám, někdo opisuje z učebnice, někomu pomohou sourozenci nebo rodiče. Jak chcete toto objektivně hodnotit? Abych to tedy shrnul, ať už bude hodnocení na konci školního roku jakoukoliv formou, tak pro mě jako rodiče nemá žádnou vypovídací hodnotu

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1671x
Působím ve školství, především ve speciálním. Snažím se o nápravu věcí ohledně speciálního školství, sleduji informace, píšu, pracuji. Zatím mě optimismus neopustil.

Jsem členem ASP a spolku Pedagogická komora.

Seznam rubrik