Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlas. R^Učitelé i děti se naučí jiné věci, ale něco se určitě naučí.

Já jsem psala, že hloupnou učitelé (někteří) a politici, a taky to bylo špatně.

0 0
možnosti
PC

Distanční výuka je největší a nejhorší experiment a podvod na dětech za posledních minimálně 100 let!!!

0 0
možnosti
LV

Z pohledu základního vzdělávání možná máte pravdu. I když učitelé druhého stupně už by s Vámi asi ve všem nesouhlasili. A střední školství, zejména učňovské, kde je kladen velký důraz na praxi, je s tím, co píšete, v naprostém rozporu.

U nás dělají žáci ve druhém ročníku svářečáky na plyn a elektrický oblouk. Zabere to skoro 8 měsíců. Loňští druháci stihli kvůli kovidu v lepším případě buď jen plyn nebo oblouk, někteří ani to. Dnes jsou to třeťáci, měli by dělat řidičáky na osobák, náklaďák a traktor, k tomu dodělat ty svářečáky, probrat učivo třetího ročníku, připravit se na zkoušky, a to vše v o jeden měsíc kratším roce, protože 30.6.2021 musejí převzít výuční list. A už jsou zase měsíc doma, takže přišli o další 2 týdny praxe, jezdit nemůžou, protože nemají základní teorii (a navíc by to asi zase nešlo, jako na jaře), svářečáky taky dělat nemůžou.

Co poradíte?

0 0
možnosti
KL

...spojit plyn a elektricky oblouk..tak treba jako nasledne reseni.. Ale spis to dopadne tak, ze se odflakne vyuka a nebo se budou opakovat rocniky / zakladni zkousky a nebo se na to vsichni vykaslou a vsem to bude jedno.

0 0
možnosti
JM

J22a23n 19M63a81r56e63k

3. 11. 2020 19:49

Tak především, z fotografie na svém profilu se mi nezdáte postarší a za druhé s vámi plně souhlasím. Mnozí si stěžují na to, že žáci ve škole jsou líní, že nic neumějí atd atd. To asi bude pravda. leč jsem přesvědčen, že s tím nemá co dělat "dálková" či jiné výuka. Tam záleží na motivaci žáka a na výchově v rodině. Sám jsem absolvoval stroiní průmyslovku dálkově. A mohu říci, že jsem se tam naučil opravdu hodně. Ne proto, že jsem byl "zázračný" mozek, ale že jsem chtěl. Vůbec mně překvapuje, kolik je dnes všelijakých "odborníků" na všecko a většinou si nevidí do huby. Píšete, že jste ještě neztratila opimismus. Vy si optimismus džte, a já vám budu držet palce...Honza

2 0
možnosti
LV

A Vy jste na tu průmyslovku dálkově nastoupil v patnácti? Nebo Vás k tomu dotlačilo to, že bez maturity byste nedosáhl na lepší peníze?

1 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1671x
Působím ve školství, především ve speciálním. Snažím se o nápravu věcí ohledně speciálního školství, sleduji informace, píšu, pracuji. Zatím mě optimismus neopustil.

Jsem členem ASP a spolku Pedagogická komora.

Seznam rubrik