Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já když poslouchám a čtu ty stratégy školství a vzdělávání, že musíme připravit "pružné" lidi, bez specializace, tak mě přepadají mrákoty. Nikdo neumí nic pořádně a všichni budou umět všechno :-) . Uhýbá se v matematice, přírodních vědách, naopak okecávací předměty (všichni budou menežéři), všelijaké strategie, bla, bla, bla mají zelenou. A nový ministr řekne, že žáci toho nemusí umět hodně, ale musí to umět prodat prezentací, jako v USA :-)... Tam je naprostý rozvrat znalostí, vůle, stejně v Anglii, po školách se nám potulují psychologové, speciální pedagogové, přesto problémy rostou,...rodiče drbou učitele, učitelé uhýbají a nechávají sítem procházet lemply. ...ono se to pozná za 15 a více let----

0 0
možnosti

Výbornej článek, ale musíme od odstavit ty teoretiky Kartouse, lenochy Plagy apd.! A nebát se vrchnosti. Tady za ten článek palec nahoru!!!

0 0
možnosti
Foto

R^ Budoucnost přece tvoříme my (a Pánbůh). Nikdo neví, jaká bude. jak se pro ni tedy můžeme učit?

Můžeme se leda z minulosti poučit o chybách, kterých bychom se měli v budoucnosti vyvarovat.

0 0
možnosti

Vnučka ví, který čudlík zmáčnout. Já znám fyzikální zákony.

Kamádovi (ročník 1945) přišel vysvětlit vnuk, že byl vždy zbabělec, protože nepodepsal Chartu.

Jako pedegog v.v. se Vám klaním

1 0
možnosti
Foto

A do padesátek vnouček nezašťoural? Být dědem, posadím ho na klín a vezmu to pěkně od Jaltské konference.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS