Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byla jste rychlejší :-) Karma:-)

0 0
možnosti

Tak nějak mi přijde, že na obecná a proklamativní pravidla jste napsala obecnou a proklamativní reakci.

0 0
možnosti

2) Nevykládejte si to ve zlém, možná ta pravidla jsou opravdu natolik pitomá, že si nic než obecný odsudek nezaslouží, to nevím, jako neučitel to v tom ale přímo vidět nedokážu.

0 0
možnosti
Foto

R^ Ja začínám mit problém právě u druhého bodu. Přece nemohu studenty vystavovat něčemu tak nebezpečnému. 😉

1 0
možnosti
Foto

R^ Vzpomněl jsem si na jednu brožuru, kterou stvořil před lety "tým expertů". Ti v ní radili pedagogům, kterak pracovat, a to včetně toho, jak reagovat na konkrétní situace.

Můj přítel tehdy citoval největší perly. Smíchy nám tekly slzy. Například v situaci, kdy pedagog nemůže dosáhnout ztišení žáků, má uplatnit "pohled raněné srny".

Nevím, kolik autoři obdrželi za to dílo, které by bylo jistě kvalitní zábavou na Silvestra. Působilo jako výsledek řádného zhulení.

2 0
možnosti

To mi připomíná instrukce k požáru jedné instituce, kde jsem pracovala. "Objevlí-li pracovník v objektu požár, ohlásí tuto skutečnost na vrátnici. Vrátný ověří pravdivost sdělení a poté ohlásí požár pokřikem "Hoří"". Vrátný mohl zařvat, že hoří, já nikoliv, to by bylo hrubé porušení pracovní kázně. Než to ale vrátný zvolal, mohl se mezitím požár rozšířit, což asi na závadu nebylo :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1671x
Působím ve školství, především ve speciálním. Snažím se o nápravu věcí ohledně speciálního školství, sleduji informace, píšu, pracuji. Zatím mě optimismus neopustil.

Jsem členem ASP a spolku Pedagogická komora.

Seznam rubrik